Luxoft

Провідний постачальник послуг в області розробки програмного забезпечення та інноваційних ІТ-рішень.

Формування світу майбутнього - справа не з легких. Справитися з цим під силу лише компанії з потужними цінностями та цілковито новаторським підходом до вирішення поставлених завдань. Такою компанією сміливо можна назвати Luxoft. Вона вже 18 років дивує та перевершує очікування клієнтів в усьому світі! Понад 12 000 працівників на різних континентах створюють інноваційні IT-рішення для глобальних світових компаній, що входять в Fortune 500 (рейтинг найбільших американських корпорацій за чистим доходом).

Відкриття першого офісу та стрімкий розвиток

А починалося все в далекому 2000 році, коли в одному з американських міст під назвою Монтвейл відкрився перший офіс Luxoft. Хоча компанія була молодою і тільки починала свою активну діяльність, вже на той момент у засновників було чітке розуміння - для її зростання потрібно зосередитися на якісному наданні послуг та пошуку досвідчених професіоналів.

Найкращим рішенням стало створення спеціального внутрішнього підрозділу, який займається професійним розвитком працівників. Люди приходили працювати з різним рівнем, але мали змогу набути більше знань та досвіду просто в компанії. Керівництво Luxoft про це потурбувалося!

Результат не змусив себе довго чекати. З кожним роком амбіційна компанія набирала обертів: відкривала нові офіси, забезпечувала професійну підготовку своїх спеціалістів, ставала партнером успішних світових компаній та купувала деякі з них. Через п’ять років після заснування, Luxoft відкрили українське відділення, яке сьогодні налічує три офіси (Київ, Одеса, Дніпро) та численні успіхи в партнерстві з такими компаніями, як Deutsche Bank, Dell, IBS, Areva, OTP Банк та іншими.

Нині перспективи розвитку компанії зростають. Яскравим прикладом цього є те, що завдання, які Luxoft Ukraine ставить перед собою сьогодні, суттєво впливають на наше майбутнє. Вже довгий час команда українських розробників працює над тим, щоб на дорогах з’являлися автомобілі з цілком автономним керуванням. Машини перетворюються на гаджети з неймовірною кількістю можливостей, хоча не так давно люди могли лише уявляти подібний розвиток технологій.

Цінності Luxoft в дії

Всі досягнення та напрацювання стали реальністю завдяки ключовим цінностям компанії: перевершувати очікування клієнтів, а разом з цим займати провідні світові позиції в IT-сфері. Для досягнення корпоративної місії працівники роками сумлінно виконують роботу і розвиваються як особистості, адже не дарма кажуть: “Вік живи, вік учись”. Стратегія постійного навчання займає важливу роль в Luxoft. Вона настільки виправдала себе, що ті умови всебічного розвитку, які компанія створює для спеціалістів, з кожним роком стають ще більш різноплановими.

Як наслідок, команда Luxoft складається з “універсальних бійців”, які не тільки розробляють відмінне програмне забезпечення, а й із задоволенням беруть участь в багатьох екстремальних забігах, марафонах та напівмарафонах, пропагуючи спортивний спосіб життя.

Соціальна відповідальність - невід’ємна частина успішної компанії

Luxoft - це компанія, яка поступово змінює уявлення про соціальну відповідальність українського бізнесу. Спеціалісти-волонтери активно проводять квести, що відкривають світ IT-професій для дітей, навчають молодь основам кодуванню та інформаційних технологій, а тих, хто вже мають досвід, запрошують на безкоштовні вебінари та дискусії.

Компанія розуміє, наскільки важливо бути в постійному діалозі із суспільством, адже її вплив може позитивно сприяти розвитку та добробуту обох сторін!

Перетворення заклопотаного офісу на станцію переливання крові

Однією з ініціатив Luxoft стало проведення корпоративного дня донора разом з проектом ДонорUA. Київський офіс перетворився на місце, де спільними зусиллями проектної команди та працівників створювалося диво і панувала атмосфера добра. Кожен бажаючий міг здійснити кроводачу, тим самим зробити важливий внесок у поширення донорського руху в Україні.

Спільна благородна справа стала своєрідним тімбілдінгом, тому корпоративний день донора запам’ятався щирими емоціями та незабутнім досвідом для компанії!