Winner Group Ukraine

Офіційний імпортер таких першокласних автомобілів, як Land Rover, Volvo, Ford, Jaguar та Bentley.

Winner Group Ukraine - це компанія, яка підвищує якість життя клієнтів, з кожним роком розвивається все динамічніше і зупинятися на досягнутому точно не збирається! Зростання кількості клієнтів, висококваліфікованих працівників та реалізованих автомобілів означає, що засади та принципи, на яких побудована Winner, ефективні.

Як англійський тенісний турнір став початком Winner в Україні?

У 1991 році один з керівників Ford під час міжнародного тенісного турніру запропонував Івану Гинянському представляти бренд в Україні. На той момент чоловік вже мав свою дилерську фірму у Делавері та Пенсільванії, але можливість займатися представництвом Ford захопила його, і він остаточно вирішив зробити це в країні свого походження.

Через рік після тенісного турніру, компанія Winner стала офіційними дилером та імпортером Ford по всій території України. З того моменту і дотепер справи йдуть вгору.

У 1997 році компанія відкрила власну будівельну фірму та збудувала перший в Україні автосалон. Згодом серед автомобільних брендів Winner з’явилися всесвітньо відомі Volvo, Jaguar, Land Rover і Porsche.

Через швидке зростання компанії вона із легкістю завойовувала серця українців, за що отримала нагороди у різноманітних автомобільних конкурсах та рейтингах. Але компанія не збиралась зупинятися на досягнутому! Незабаром у Києві відкрили «Winner Automotive» - один з найбільших автосалонів у Східній Європі.

В результаті, за перших 15 років компанія святкувала 25 000 проданих авто, а вже у 2017 році Winner перетнула межу у 120 000 авто, що майже в 5 разів більше! Крім цього, компанія підписала контракт з федерацією футболу України та стала офіційним спонсором національної збірної. У 2014 загальна кількість дилерів по всій Україні перевищила 50 центрів, що дало можливість започаткувати нову стратегію компанії “Хвиля” з вірою у подальший ріст економіки країни.

Одне з останніх досягнень - підписання ексклюзивного договору з провідною британською автомобільною компанією Bentley. Вже у 2019 планується відкриття дилерського центру автомобілів цієї марки на Бориспільській трасі в Києві.

“Наше призначення - бути прикладом чесного, прозорого та соціально-відповідального бізнесу в Україні.”

Команда Winner дбає про цінності, адже вони стали невіддільною частиною корпоративної культури. З досвідом, найбільшого значення набули такі поняття, як порядність, постійне вдосконалення, професійність, люди і перемога. Всі вони допомагають компанії працювати відкрито та прозоро, спеціалістам вчитися та впроваджувати інновації, а клієнтам довіряти.

Отримати ті здобутки, якими сьогодні пишається компанія, вдалося завдяки ретельному підходу до кожної справи, за яку беруться професіонали Winner. Вже багато років компанія залишається серед лідерів у сфері дилерських послуг. Її основні переваги - надійне фінансове партнерство, менеджмент західного взірця, інвестиції в інфраструктуру та проекти, операційна діяльність світового рівня та глибока локальна експертиза. Відповідальність за якість послуг, яку бере на себе Winner, дозволяє зростати компанії надалі, та при цьому зберігати драйвову робочу атмосферу серед співробітників.

Соціальна корпоративна відповідальність – наочне підтвердження, наскільки серйозно компанія ставиться до майбутнього України.

Winner вважає, що системна підтримка розвитку дітей та молоді, допомога місцевим громадам, поряд з якими компанія веде свій бізнес, та меценатство заради збереження української спадщини - це прямий обов’язок компанії перед суспільством. Завдяки таким принципам, благодійні проекти, до яких вона приєднується і які організовує протягом року, стали невіддільною частиною культури Winner.

Компанія абсолютно відкрита до нових ідей та пропозицій щодо співпраці у напрямку соціальної відповідальності. Таке партнерство допомагає втілювати важливу благодійну місію Winner - покращувати життя українських дітей та родин.

Долучитися до благородної донорської справи прямо на робочому місці? Залюбки!

Оскільки Winner активно працює над тим, щоб поширювати соціальну відповідальність на прикладі власного бізнесу, корпоративний день донора став чудовою нагодою вкотре це зробити.

Лише за один день професіонали, що працюють в офісі компанії, розвинули ще одну дуже важливу навичку - безоплатне донорство крові. В цьому їм залюбки допомогла команда ДонорUA, яка взяла на себе організацію процесу, для того, щоб кожен охочий зміг здати кров.

Такий корпоративний захід зруйнував всі стереотипи про небезпеку донорства та допоміг об’єднати команду навколо благородної справи. На пам’ять учасники отримали приємні подарунки і зробили яскраві фото, які ще довго нагадуватимуть про незвичну атмосферу в офісі.

Допомогти один раз - означає відчути неймовірний заряд енергії на те, щоб робити це ще і ще. Winner знають, як таку енергію направити у правильне річище.

Наступний корпоративний день донора спільно з ДонорUA компанія вирішила провести на Halloween. Чим не привід зробити робочий день особливим?

Охочих здати кров було чимало, і лише для 6 донорів з 32 це був перший досвід. Winner вдалося зібрати 14,300 літрів крові - це майже сотня врятованих життів! Ось так впливають на життя людей корисні традиції компанії.